Országos KKV Marketing Díj

Magyarország
Országos KKV Marketing Díj

Mutassa be marketing tevékenysége eredményeit, s nyerje el azzal a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerését, a “Marketing Gyémánt” védjegyet!
Keressük és díjazzuk azokat a mikro-, kis és középvállalkozásokat, start up-okat, valamint az általuk megbízott ügynökségeket, tanácsadókat, szolgáltató cégeket, akik KKV területen az adott kategóriák valamelyikében sikeres marketingprojekteket, kampányokat, szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!
A Magyar Marketing Szövetség által kiírtOrszágos KKV Marketing Díj célja, hogy:
– a KKV-k fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet,
– a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,
– segítse a mikro és KKV-k vezetőit, marketingeseit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.
Egy jó KKV marketing tevékenység pozitív hatással van az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban Magyarország gazdaságára.
Tizenegy kategóriában lehet pályázni, a 2015. szeptember és 2016. október között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó cégeknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!
A szakmai zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémántokkal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A pályázatok nem egymással fognak versenyezni, hanem a zsűri előzetesen megadott értékelési szempontjai alapján kerülnek minősítésre.
Minél több marketing gyémánt összegyűjtése fémjelzi a szervezet kiválóságát. Akik a legtöbb marketing gyémántot gyűjtik össze a szolgáltatói oldalról a “Az Év Marketing partnere 2016” címet, míg megbízói/ügyféloldali elismerésként “Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2016″ védjegyet nyerhetik el.
Nevezési határidő: 2016. november 3. (éjfél)
Országos KKV Marketing Díj szabályzata

1. Alapítói cél
Az Országos KKV Marketing Díjat a Magyar Marketing Szövetség azzal a céllal írta ki, hogy
– a KKV-k fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet,
– a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,
– segítse a tapasztalatcserét, s benne a KKV-k vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.
Egy jó KKV marketing tevékenység pozitív hatással van az egész cégre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban Magyarország gazdaságára.
Tizenegy kategóriában lehet pályázni, a 2015. szeptember és 2016. október között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát!

2. Az országos KKV marketing díj rendszere
Az Országos KKV marketing Díj marketing gyémánt védjegye:
A “Marketing Gyémánt” elismerő védjegyet az a pályázó-szervezet kaphatja meg, aki a pályázat benyújtásával bizonyítja, hogy a meghirdetett kategóriák valamelyikében, a pályázati időszakban eredményes, az értékelési kritériumoknak megfelelő, a szakmai zsűri által színvonalasnak értékelt, marketing tevékenységet végzett. A “Marketing Gyémánt” védjegy az adott év, adott kategóriában megvalósított marketing tevékenységét, s nem általában a szervezetet, pályázót minősíti.
Az összegyűjtött marketing gyémánt elismerések alapján két fődíj kerül kiosztásra:
2.1 “Az év marketingpartnere 2016” elismerést szolgáltatói oldalról az a pályázó kapja, aki a legtöbb marketing gyémántot nyeri el, ezzel is mutatva elkötelezettségét megbízói irányába. “Az év marketingpartnere 2016” lehet ügynökség, tanácsadó, szolgáltató és bárki, aki ügyfél megbízásra végzett eredményes marketingtevékenységet.
2.2 “Az év marketingaktív vállalkozása 2016″elismerést megbízó/ügyféloldalról az a pályázó kapja, aki a legtöbb marketing gyémántot nyeri el, ezzel is mutatva elkötelezettségét a színvonalas marketingtevékenység iránt.

3. Pályázati feltételek a “KKV marketing gyémánt” védjegy elnyerésére
3.1. Pályázók köre – kik pályázhatnak?
– azon mikro, kis-és középvállalkozások, start up-ok, akik az adott időszakban a meghirdetésre került kategóriák valamelyikében marketingtevékenységet végeztek, annak megbízói vagy felelős megvalósítói voltak.
– azon ügynökségek, tanácsadók, szolgáltatók, akik mikro, kis-és középvállalkozások, start up-ok megbízására az adott időszakban a meghirdetésre került kategóriák valamelyikében marketingtevékenységet valósítottak meg.
Magyarországon a vállalkozás méretének meghatározása a kis-és középvállalkozásokról, illetve fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény (Kkvtv.) szerint történik. A törvény meghatározza a mikro-, kis- és középvállalat (KKV), valamint a nagyvállalat fogalmát. A mikro-, kis- és középvállalkozásokat foglalkoztatotti létszámuk és forgalmuk vagy mérlegfőösszegük szerint határozzák meg.
A Kkvtv. alapján nem minősül KKV-nak az a vállalkozás, amelyben az állam vagy az önkormányzat közvetlen vagy közvetett tulajdoni részesedése – tőke vagy szavazati joga alapján – külön-külön vagy együttesen meghaladja a 25%-ot.
A magyar és az Európai Uniós besorolás szerint mikro és KKV lehet:
– Az a vállalkozás minősül középvállalkozásnak, amely 250 főnél kevesebb személyt foglalkoztat, és amelynek éves nettó árbevétele nem haladja meg az 50 millió eurót vagy mérlegfőösszege nem haladja meg a 43 millió eurót.
– Az a vállalkozás minősül kisvállalkozásnak, amely 50 főnél kevesebb személyt foglalkoztat, és amelynek éves nettó árbevétele és/vagy mérlegfőösszege nem haladja meg a 10 millió eurót.
– Az a vállalkozás minősül mikrovállalkozásnak, amely 10 főnél kevesebb személyt foglalkoztat, és amelynek éves nettó árbevétele és/vagy mérlegfőösszege nem haladja meg a 2 millió eurót.
3.2. Pályázati kategóriák
A Magyar Marketing Szövetség minden pályázati ciklus meghirdetésekor kiírja azokat a kategóriákat, melyekben pályázatokat fogad be. A kategóriák szakmai tartalmának, pályázati követelményeinek részleteit az adott évi felhívás tartalmazza. 2016-ra az alábbiak kerültek meghatározásra:
1. Tartalommarketing
2. Márkaépítés
3. Direkt marketing megoldások
4. Ügyfél-elégedettségi programok
5. Design és Kreatív
6. Online felületen futó kampányok
7. Közösségi média megoldások
8. Egyéb digitális megoldások
9. Kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok
10. Esemény alapú aktivációk
11. Produkciós és nyomdai gyártások
3.3. Pályázati feltételek
A “marketing gyémánt” védjegy pályázati feltételei formai és szakmai elemeket tartalmaznak.
Formai feltételek:
– Pályázati űrlap kitöltése és a további szükséges információk megadása.
– A pályázat nevezési határidőn belüli benyújtása.
– A pályázati díj nevezési határidőig történő átutalása a Magyar Marketing Szövetség megadott számlájára.
Tartalmi feltételek:
– a tartalmi, szakmai követelményeket – melyek a zsűri értékelésének szempontjait jelentik – az aktuális felhívás tartalmazza.
3.4. A többes pályázat lehetősége
A pályázó szervezetek egy pályázati ciklusban, több kategóriában, s egy kategórián belül, akár több marketingtevékenységgel is pályázhatnak.
Az elnyert “marketing gyémántok” száma az adott szervezet marketingtevékenysége szakmai színvonalának, minőségének mértékegységévé válik.
3.5. Pályázati, nevezési díj
Az Országos KKV marketing díj pályázat nevezési díja:
– október 21-ig kedvezményesen 25 000 Ft +áfa/nevezés
október 21-e után 29 500 Ft + áfa/nevezés
Tavalyi nevezőinknek a pályázat nevezési díja:
– október 21-ig kedvezményesen 20 000 Ft + áfa/nevezés
– október 21-e után 24 500 Ft + áfa/ nevezés
3+1-es kedvezmény – mely szerint minden 4. pályázat térítésmentesen nyújtható be!
A nevezési díjat az MMSZ Duna Takarékszövetkezetnél vezetett 58600551-11170918 számú bankszámlájára kérjük utalni, díjbekérőnk alapján.
A nevezési űrlap benyújtása fizetési kötelezettséget von maga után.

4. Díjak – nyeremények
Az Országos KKV Marketing Díj két fődíjat ad ki úgy, mint
4.1. “Az év marketingaktív vállalkozása 2016” védjegy – megbízói/ügyfél oldalról
4.2. “Az év marketingpartnere 2016” védjegy – szolgáltatói oldalról
A nyeremények összértéke meghaladja a 2 millió Ft-ot, amely a fődíjasok részére az alábbiakat tartalmazza:
– 2db HP ProBook 455 G3 TC1488 (laptop)
– 4 db HP ProLiant MicroServer
– 2 db Webkönnyen Pro honlapkészítő szolgáltatás, 1 éves díjmentesség
– 2 db Microsoft Office 365 irodai szoftvercsomag Vállalati Prémium verzió, 1 éves díjmentesség
– Online médiakampány (átruházható)
– Országos KKV Marketing Akadémia mesterkurzusán való részvétel (átruházható)
“Az év marketingaktív vállalata 2016” címhez kapcsolódó egyéb díjelemek:
– a fődíj elnyerését igazoló oklevél,
” Az év marketingaktív vállalata 2016″ díj tárgyi szimbólum,
“Az év marketingaktív vállalata 2016” cím logójának használata,
– a nyertes vállalkozás az Országos KKV Marketing Díj honlapján történő feltüntetése, bemutatása,
“Az év marketingpartnere 2016” címhez kapcsolódó egyéb díjelemek:
– a fődíj elnyerését igazoló oklevél,
” Az év marketingpartnere 2016″ díj tárgyi szimbólum,
“Az év marketingpartnere 2016” cím logójának használata,
– a nyertes vállalkozás az Országos KKV Marketing Díj honlapján történő feltüntetése, bemutatása,
A pályázat által generált sajtómegjelenésekben a lehetőségek szerint kommunikáljuk a nyerteseket.
“Az év marketingpartnere 2016” és “Az év marketingaktív vállalkozása 2016” fődíjakat elnyert megbízó/ügyfél, szolgáltató, tanácsadó, illetve ügynökség az adott évben méltón viselheti különböző megjelenéseiben, kiadványaiban, kommunikációjában.
4.3 “Marketing gyémánt” díj, védjegy nyertese az alábbi elismeréseket nyeri:
– a díj elnyerését igazoló oklevél,
– a “marketing gyémánt” díj logó használata,
– a nyertes marketing tevékenység a KKV Marketing Díj honlapján történő felsorolása, bemutatása,
– a pályázat által generált sajtómegjelenésekben a lehetőségek szerint kommunikáljuk a nyerteseket.
A média- és szakmai támogatók aktuális felajánlásainak függvényében a nyertesek további nyereményekben részesülhetnek, melyről a kiírók a pályázati időszakban folyamatos tájékoztatást nyújtanak.

5. Zsűri és a zsűrizés folyamata
A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó – elismert személyiségeiből álló zsűri végzi, s ítéli oda a “marketing gyémánt”, díjakat.
Minden beadott pályázatot két független szakértő értékel, a kiírásban feltüntetett szakmai szempontok (lásd:pályázati kategóriákban), kritériumok alapján, s tesz javaslatot a “marketing gyémánt” védjegyek odaítélésére vonatkozóan. Eltérő javaslat esetén a zsűri elnöke is felkérésre kerül, akinek a véleménye dönti el az értékelés eredményét.
A szakértői javaslatok alapján 2016. november 17-én a 27. Országos Marketing Konferencián kerül sor a díjak átadásra.
A “KKV Marketing gyémánt” díjak, védjegyek odaítélését, annak kategóriánkénti összegzését követően a konferencián hirdeti ki a zsűri “Az év marketingaktív vállalkozása 2016” és “Az év marketingpartnere 2016” fődíjak nyerteseit.
http://marketinggyemantdij.hu