Véradó kampányt indít az UNTOLD

Románia Hírek

Újabb véradó kampányt indít az UNTOLD fesztivál

A tavalyi Pay with Blood kampány sikere után az UNTOLD idén újraindítja véradásos kampányát, ezúttal Blood Network néven.

Emellett a fesztivál a Și Eu Donez csapatával közösen megalapítja az önkéntes véradók hálózatát. A hálózat tagjai telefonon és hírlevélben értesülhetnek arról, ha valakinek segítségre van szüksége. A rendszer az év során jelezni fogja, hogy mikor, hol milyen típusú vér szükségeltetik.

A Blood Network kampány július 7-én kezdődik és az ország összes véradó központját lefedi. Karaván is indul Kolozsváron július 15-17. között, Bukarestben pedig július 18-20. között.

A rendszer a következőképpen fog működni: aki a karavánnál vért ad és beregisztrál a Și Eu Donez platformra, csütörtökön ingyen bemehet a fesztiválra, amikor Dimitri Vegas&Like Mike, Tiesto és a Faithless lépnek fel.

Azok a fesztiválozók, akik valamely véradó központban adnak vért, egy kódot kapnak, amellyel a www.untold.com/bloodnetwork oldalon 150 lej értékű kedvezményben részesülnek. (Az oldal csütörtöktől lép működésbe – szerk.)

Adrian Chereji, az UNTOLD marketing- és kommunikációs igazgatója elmondta, nagyon örülnek annak, hogy a tavalyi merész ötlet ilyen pozitív reakciókat kapott. “Idén a véradásos kampány új formát ölt és nagyobb is lesz. A Și eu donez partnereinkkel közösen a fiatalok tudatosságát szeretnénk növelni és arra ösztönözzük őket, hogy gyakrabban adjanak vért, ezzel segítve az ország egészségügyi rendszerét. A véradókkal és a partnerekkel közösen megalapítjuk Románia első önkéntes véradók hálózatát” – mondta.

A Și Eu Donez az ország első technológiai véradó platformja, amely három évvel ezelőtt jött létre. Regisztrálni a www.reteaua.sieudonez.ro oldalon, az AppStore, Google Play vagy a Microsoft Store-ban lehet Facebook-felhasználóval vagy e-mail címmel.

A Blood Network kampány a fesztivál hivatalos partnere, a romániai Kaufland, a Și Eu Donez platform, a McCann Erickson és az Országos Vérellátó Szolgálat támogatásával valósul meg.

A 2015-ös Pay with Blood kampánynak nagy hatása volt a közösségre. Több mint 1500 személy regisztrált, ami 3100 élet megmentését jelentette. A kampány megnyerte a Cannes Lion kreatív iparág SILVER LION díját és BRONZE LION díjat a média kategóriában. Emellett a portorozi Golden Drum versenyen két Silver Drum díjjal is büszkélkedhet. (közlemény)

Forrás: transindex.ro