Pályázat a jövő generációjának

Kiemelt cikk

Te hogy veszed rá a felnőtteket, hogy figyeljenek a jövődre Így? https://goo.gl/fyc88n Vagy van ütősebb ötleted?

Ha egy tárgy, egy ruha megtalálja új helyét, tulajdonosát, ha új formában tovább él, ha olyan helyről származik, ahol a vásárlás által segíteni tudunk, akkor társadalmi és környezeti célokat támogatunk, tehát gudizunk! A ’Gudi, ami a vásárlás mögött van’ videópályázatot középiskolásoknak ad lehetőségét, hogy a felnőtteknek üzenjenek a “Buy goods to be good! – Vásárolj úgy, hogy jót teszel!” gondolat népszerűsítésére.

A program a mai fiatalok kreatív gondolkodására épít, amikor a komoly tartalmat rejtő, mégis hangzásában játékos kifejezés szélesebb körben történő megismertetésére, a jövő generációját szólítja meg!

A jövő rendezőit, operatőreit, vágóit, és főképpen a jövő tudatos vásárlóit fogják meg a gudizás lényegét egy kisfilm formájában. A fiatalok adnak választ arra, mi a felelős és fenntartható vásárlás, hogyan tudja képi megoldásokkal megfogalmazni, amit a GUDI jelent, hogyan értelmezi, használja és mutatja meg a GUDIzás lényegét!

“Kövesd a GUDIT és légy a GUDI nagykövete! KÉPes vagy HATni másokra!”

A tavaszi szünet a fiatalok rendelkezésére áll, hiszen április végéig küldhetők a pályamunkák!

Az első három helyezett 150.000 Ft pénzdíjban részesül.

A regisztrációval, a pályázattal, a gudival kapcsolatos részletek: http://hatalapitvany.wixsite.com/ezhat/gudi-video-palyazat

 

Forrás: HAT Alapítvány