Online olvasástanítás hatékonysága

Online Ismeretterjesztő
Milyen hatással volt az időnkénti online vagy távolléti oktatás az olvasástanítás hatékonyságára? A harmadik osztályos tanulók körében végzett kutatásról és az eredményekről Sipos Zsóka, Bóna Judit és Mihály Orsolya számol be.
Az előadókról:
Sipos Zsóka – logopédus, okleveles gyógypedagógus, Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat, Meixner Alapítvány
Bóna Judit – egyetemi docens, ELTE BTK Alkalmazott Nyelvészeti és Fonetikai Tanszék, Gyermeknyelvi Kutatócsoport
Mihály Orsolya – fejlesztő pedagógus, Érdi SZC Kós Károly Technikum
Az előadást zoom-on követhetitek majd.
A zoom szobába ¾ 6 és 6 között léphettek be, a következő címen:
https://us02web.zoom.us/j/81085892294