
Az idei év első BizniSZEK előadásának meghívott előadója Lévai Richárd, közösségi marketing specialista, a Liftup Kft. ügyvezetője, aki már több, mint 20 éve segít a vállalkozásoknak sikereket elérni az online marketing területén.

Mindannyian tapasztaljuk, hogy a közösségi média mennyire dinamikusan és gyorsan változott az elmúlt években, látjuk milyen jelentős hatással van a fogyasztói magatartás alakulására, hogyan formálja a társadalmi igényeket, milyen változásokat generál a vásárlói szokások területén.

Ezekkel együtt óriási változásokon megy át a marketinges szakma is: számos új, digitális és technikai ismeretre kellett szert tenniük a marketing szakembereknek és fejest ugraniuk az egyre bővülő platformok megismerésébe.

Vállalkozóként, marketingesként érezhettük, hogy olykor fullasztó ez a hatalmas információáradat, rengeteg időt, energiát, ráfordítást emészt fel az alkalmazkodás folyamata és még így is csúsztak be hibák kampányainkba.

Ahhoz, hogy vállalkozásunk eredményesen fent tudjon maradni a pandémia idején is, sokkal erőteljesebb online jelenlétre van szüksége, még inkább meg kell találnia helyét a „metaverzumban”.

A kérdések, amelyekre tehát keressük a válaszokat a BizniSZEK aktuális előadása során:
•Hogyan változik 2022-ben az online marketing és a közösségi marketing?
•Milyen új technológiákra érdemes figyelni?
•Miért és hogyan változtatja meg az adatvédelem a marketing lehetőségeket?
•Milyen közösségi platformokat érdemes használni a cégeknek?

Tartsatok velünk és tudjatok meg ti is többet a közösségi marketing változásairól!

ÉS ez még nem minden!

Március 18-19-én személyesen is találkozhattok Lévai Richárddal, ugyanis Online marketing és e-kereskedelem képzéssorozatunk keretében, egy két napos tréninget tart a Székelyudvarhelyi Egyetemi Központban, ahol
•részletesebb képet kaphattok a különböző közösségi médiaplatformokról (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok),
•hirdetési lehetőségekről, és ezáltal
•tudatosabban megtervezhetitek közösségi marketingeteket.