Cashflow 101 Oktató Társasjáték

Strada Iuliu Maniu 6, 400095 Cluj-Napoca, România Nemzetközi

A CASHFLOW játékot 1997-ben Robert és Kim Kiyosaki fejlesztette, hogy megtanítsák az embereknek, hogyan lendítsék akcióba a pénzügyi tudásukat. Ez a szórakoztató, oktató társasjáték megtanítja az alap könyvelést, pénzügyeket és befektetést, úgy hogy lehetőséget ad arra, hogy igazi életbeli szimulált döntéseket hozhass igazi életbeli következményekkel. Amint akcióba lendíted pénzügyi tudásodat a CASHFLOW segítségével, olyan értékes tapasztalatra fogsz szert tenni, ami a gazdagok szabályainak megértéséhez vezet, és olyan önbizalmat nyújt majd, amivel bátran teszel majd lépéseket a valós pénzügyi világban.

Fejezd be azt hogy azért élsz, hogy ne veszíts és kezdd el úgy élni életed, hogy nyerj a CASHFLOW segítségével.

“Elsősorban olyanoknak készítettem ezt a játékot, akik cégtulajdonosokká vagy befektetőkké akarnak válni. – Akik meg akarnak gazdagodni. A készpénzáramlás irányítása alapvető jártasság mindenki számára, aki meg akar gazdagodni.” – Robert Kiyosaki

A szavak a leghatásosabb eszközök, üzleti értelemben eszközök, mert a szavak befolyásolják az agyunkat, és az agyunk alakítja ki a valóságról alkotott képünket. Sok embernek az a baja, hogy felnő a szülői házban, elköltözik, és befejezi az iskolát anélkül, hogy megismerné a pénzzel kapcsolatos szókincset. Az eredmény: életre szóló anyagi gondok.

A játék pontosan a könyvekben leírt elveket tükrözi, a teljes személyiség részvételével történő interaktív tanulás azonban gyorsabb, egyszerűbb, és az élmény erejének köszönhetően hatékonyabb. Kitűnő “edzőprogram”: minél többet játszol vele, annál biztosabban elérheted az anyagi függetlenséget a való életben. Egyedül is kisilabizálhatod a szabályokat, de sokkal jobban élvezhető a játék egy lelkes csoportban, ahol szakavatott játékvezető irányításával gyorsabban túljuthatsz a nehézségeken, és közvetlenül érzékelheted a játék pozitív szellemiségét. A “pálya” a vendégváró játékasztal, ahol személyes “edződ” segít abban, hogy egyre jobb legyél.

Csapatlétszám célszerűen 4 – 6 fő, a játékidő egy-egy alkalommal – az alapelvek, fogalmak magyarázatával, a kérdések megválaszolásával – kb. 3 óra.