A közösségi média helye a marketingedben

online esemény Ismeretterjesztő
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA HELYE A MARKETINGEDBEN
🤔Már most gondolkodsz az újévi fogadalmaidon és terveket szősz 2021-re? NAGYSZERŰ!
🗓Mi decemberben mindig beírjuk a jövő évi legfontosabb eseményeink időpontjait a határidőnaplónkba és arra gondoltunk, hogy az első BizniSZEK előadásunkat, ami teljesen díjmentes és nyilvános, jegyezd fel Te is már most:
📌2021. január 19., kedd, 18 óra.
Regisztrálj itt:
👉👉👉https://forms.gle/FYM3CxotX1N9MLfbA
A 2020-as év jelentősen virtuálisra és online-ra sikerült mindannyiunk számára, így közösségépítésben, oktatásban, üzleti életben és számos más területen is egyaránt megtapasztaltuk, hogy napjainkban még inkább alapkérdés a közösségi médiában való jelenlét.
🧑🏻‍🏫Meghívott előadónkkal most vállalkozói szemszögből vesszük górcső alá a közösségi médiát és arra keressük a választ, hogy HOL A HELYE A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁNAK A MARKETINGEDBEN?
❓Konrád megígérte, hogy az alábbi kérdésekre biztosan választ kapsz az előadás alatt:
• Miért közösségi a közösségi média?
• Hogyan lehet rosszul csinálni?
• És hogyan kell jól csinálni?
• Kell Neked a közösségi média?
• Melyek a népszerű szolgáltatások?
• Hogyan építsd be a stratégiádba?
• Miért fontos a Facebook?
📝Neked is vannak még kérdéseid? Ne tartsd magadban! Írd meg előre, vagy tedd fel az előadás alatt!
💡MÉG EGY JÓ HÍR AZ ÚJ ÉVRE: az előadást egy 2 alkalmas, gyakorlatias képzés követi februárban, amely során elsajátíthatod a Facebook-marketing és -hirdetéskezelés trükkjeit és tudnivalóit.
🙋🏼‍♀️🙋🏻ÉRDEKEL a képzés? Jelezd a regisztrációs űrlapban és küldjük a részleteket: https://forms.gle/FYM3CxotX1N9MLfbA
🧑🏻‍🏫Az előadóról:
Berényi Konrád – közgazdász, internetesmarketing-tanácsadó
Az Onlinemarketing.hu Kft. vezető tanácsadójaként elsősorban kommunikációs megoldásokkal foglalkozik, az internetes kampányoktól a közösségimédia-marketingig. Ő írja és a szerkeszti az Onlinemarketing blogot (onlinemarketing.blog.hu), amely 2008-ban első lett a Goldenblog verseny tanácsadói blog kategóriájában. Társszerzője a Célzott online reklám (MKM Kiadó, 2007) és az Online üzlet és marketing (Akadémiai Kiadó, 2011) című könyveknek.