Magyar nyelven beszélő ügyfélszolgáltatás UPC HU
Magyar nyelven beszélő ügyfélszolgálati munkatársat keresünk
Csíkszeredában
Elvárásaink:
-Jó magyar nyelvű kommunikációs készségek
– Céltudatosság, proaktívitás
– Pontos és határozott fellépés
– Hajlandó megfelelni a rugalmas munkaprogramnak
– Csapatszellem
– Stressztűrő képesség
– Magabiztos felhasználói szintű számítógépes ismeret birtokában van
– Ügyfélorientált, türelmes és nyitott személyiség
Főbb feladatok:
– Meglévő és leendő ügyfelek részéről érkező bejövő hívások kezelése
– Ügyfelek bejelentéseinek beazonosítása
– Gyors probléma felismerés és a megfelelő megoldás megtalálása
– Megoldás vagy eszkaláció az illetékes osztály felé
– Az ügyféllel folytatott beszélgetés rögzítése nyilvántartási rendszerünkben
Előnyök:
– Dinamikus, fiatalos, jó hangulatú csapat
– Fejlődési lehetőségek
– Kiemelkedő alapbér és teljesítmény arányos jutalék, versenyképes juttatási csomag
– Felkészítő szakmai tréning minden alkalmazottunk részére
A cég leírása:
A CGS Románia az egyik legnagyobb vállalkozás országunkban, piacvezető a call center/contact center cégek között. CGS Románia alkalmazottjaként rugalmas full-time, illetve part-time munkaprogramban, felkészítő tréningekben, valamint versenyképes juttatási csomagban részesülsz.
Társaságunk értékeli a teljesítőképességet, kezdeményezőképességet, vezető szellemet, proaktívitást, de leginkább az emberi értékeket. Az embereink képezik cégünk legfontosabb előnyét.
Csatlakozz te is lelkes és dinamikus csapatunkhoz szakmai fejlődésed érdekében!
Jelentezz a e-mail címen.