Az Év Honlapja Díj

Hazai
Versenyszabályzat

A pályázat célja:
Az internet rohamos fejlődése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merőben új gondolkodásmóddal integrálnia kell üzletvitelébe az internet adta lehetőségeket.
Pályázatunk célja elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.
Célunk még a hazai online-kultúra erősítése, illetve a hiánypótló, értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.

A pályázat tárgya:
A pályázó által vagy a pályázó megbízásából fejlesztett magyar nyelvű, a pályázat időtartama alatt működő honlap.

A pályázó személye:
A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlapot fejlesztette vagy a honlap tulajdonosa, (amennyiben a honlap magyar nyelvterületen működik). A díjat a pályázó (pályázati díjat befizető) kapja, ill. veheti át.
Egy személy vagy szervezet egy honlappal, több kategóriában is jelölheti magát egy pályázaton belül, ekkor csak egyszer kell neveznie a versenyen.
A pályázó elfogadja, hogy honlapjának oldalait az Internet Marketing Tagozat prezentációinak során felhasználhatja.
A Magyar Marketing Szövetség ezen pályázat meghirdetésével – az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlődést is figyelembe véve – a marketing egy speciális területére az elektronikus marketingkommunikációra koncentrál.
Egy cég elektronikus marketingkommunikációjának sikerét nagy mértékben meghatározza a vállalkozás honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az “Az Év Honlapja” díj erősíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitásukat.
Sok sikert kívánunk a nevezéshez!

Díjak
Az Év Honlapja Díj
Kategóriánként egyetlen honlap nyerheti el Az Év Honlapja Díjat. Ezt a címet a zsűri azon honlapoknak ítéli oda, amelyeket az adott általános kategóriában – az elbírálási szempontok alapján -, a legjobbnak tartott. A zsűri azonban fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban nem oszt első díjat, ha a honlapok minősége nem éri el a megfelelő színvonalat.

Közönségdíj
A verseny ideje alatt ‘Az Év Honlapja’ oldalán, Facebook azonostással lehet szavazni a benevezett pályázatokra. A legtöbb pontot összegyűjtő weboldal közönségdíjban részesül.

Különdíj
Különdíjjal jutalmazhatja a szakmai zsűri azokat a honlapokat, amelyek az adott kategóriában, holtversenyben végül alulmaradnak.

Minőségi Díj
A Minőségi Díj egy minőségi tanúsítvány, amely nem egyenrangú, illetve egyenértékű az általános kategóriákban kiosztott díjakkal. Ezt a tanúsítványt a zsűri azon honlapoknak ajánlja fel, amelyeket ugyan beneveztek a versenyre, azonban nem győztek kategóriájukban, mindazonáltal a zsűri szempontrendszere szerint az adott honlap minőségi szintje kiemelkedő, illetve érdemes a Minőségi Díj tanúsítványának viselésére.
A szervezők a jelentkezésektől függően összevonhatnak kategóriákat, valamint módosíthatnak a pályázati kiíráson. Amennyiben valamely kategórián belül nem érkezik be jelentkezés, vagy a benyújtott honlapok színvonala ezt indokolttá teszi, a zsűri fenntartja a jogot, hogy az adott kategóriában nem ad ki díjat. A zsűri fenntartja magának a lehetőséget különdíjak, tiszteletdíjak átadására is. A zsűri a benyújtott pályázatok pontozásáról nem szolgáltat információt, a végső döntést többfordulós elbírálás folyamán hozza meg, a részfordulók eredményéről nem ad ki információt.

Az Év Applikációja
Napjainkra a mobil alkalmazások fontos marketing eszközzé nőtték ki magukat, melyek rengeteg olyan előnnyel rendelkeznek, amivel mások nem. Egy ügyesen megvalósított mobil alkalmazással nemcsak a márkaépítés, de egyéb marketing célok is megvalósíthatóak. 2013-tól a Mobil marketing megoldások kategóriát átneveztük, és innentől az applikációk Az Év Applikációja díjat nyerhetik el.
Online kitöltött Jelentkezési lap + az oldal screenshot-ja

A pályázat benyújtásának határideje:
A pályázat beküldésének határideje: 2017. október 15.
A pályázat leadását követően elektronikus díjbekérő érkezik a megadott e-mail címre (kivéve az Ifjúsági kategóriában nevezőknek), melyet kérünk 8 napon belül rendezni. Az összeg beérkezése után a Magyar Marketing Szövetség küldi a számlát. A pályázaton való részvétel feltétele a nevezési díj befizetése.
A Pályázat kiírója a nevezési határidőt meghosszabbíthatja.
https://www.azevhonlapja.hu/nevezes/versenyszabalyzat