Az év honlapja 2016 – díj

Magyarország Hazai
Versenyszabályzat

A pályázat célja:
Az internet rohamos fejlődése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merőben új gondolkodásmóddal integrálnia kell üzletvitelébe az internet adta lehetőségeket.
Pályázatunk célja elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására.
Célunk még a hazai online-kultúra erősítése, illetve a hiánypótló, értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.

A pályázat tárgya:
A pályázó által vagy a pályázó megbízásából fejlesztett magyar nyelvű, a pályázat időtartama alatt működő honlap.

A pályázó személye:
A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlapot fejlesztette vagy a honlap tulajdonosa, (amennyiben a honlap magyar nyelvterületen működik). A díjat a pályázó (pályázati díjat befizető) kapja, ill. veheti át.
Egy személy vagy szervezet egy honlappal, több kategóriában is jelölheti magát egy pályázaton belül, ekkor csak egyszer kell neveznie a versenyen.
A pályázó elfogadja, hogy honlapjának oldalait az Internet Marketing Tagozat prezentációinak során felhasználhatja.
A Magyar Marketing Szövetség ezen pályázat meghirdetésével – az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlődést is figyelembe véve – a marketing egy speciális területére az elektronikus marketingkommunikációra koncentrál.
Egy cég elektronikus marketingkommunikációjának sikerét nagy mértékben meghatározza a vállalkozás honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az “Az Év Honlapja” díj erősíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitásukat.
Sok sikert kívánunk a nevezéshez!
Nevezési kategóriák
‘Az Év Honlapja’ pályázatra jelenleg 25 kategóriában lehet nevezni a honlapokat. Ha Ön nem biztos a nevezni kívánt honlap kategóriájára vonatkozólag, kérjük keresse fel munkatársainkat, akik örömmel segítenek majd!

A kategóriák:
1. Az Év Kreatív megoldása (banner, popup, microsite…)
2. E-kereskedelem
3. E-learning
4. Egészségügy
5. Elektronikus hírlevél
6. Életmód és Sport
7. Ifjúsági: 14-18 (középiskolai tanulók) év közötti személyek által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott, személyes weblap.
Ebbe a kategóriába csak 14-18 (középiskolai tanulók) év közötti magánszemélyek nevezhetnek!
8. B2B weboldalak (volt Ipari web kategória)
9. Kereskedelem
10. Kormányzat: Kormányzati oldalak, kormányzati háttérintézmények oldalai
11. Közösségi marketing megoldások
12. Közösségi oldal
13. Kultúra
14. Márkasite
15. Márkázott digitális megoldások: Branded Content, Branded Entertainment
16. Média (online és offline)
17. Az év applikációja
18. Művészek, közszereplők honlapja
19. Oktatás
20. Önkormányzatok és települések
21. Portfólió oldalak: (régi személyes oldal kategória)
Magánszemélyek tulajdonában lévő weblapok. Ebbe a kategóriába csak magánszemélyek nevezhetnek!
22. Szolgáltatás
23. Társadalmi és civil szervezetek (Nonprofit kategória)
24. Turizmus
25. Vendéglátás (szállodák, éttermek honlapjai)

Díjak
Az Év Honlapja Díj
Kategóriánként egyetlen honlap nyerheti el Az Év Honlapja Díjat. Ezt a címet a zsűri azon honlapoknak ítéli oda, amelyeket az adott általános kategóriában – az elbírálási szempontok alapján -, a legjobbnak tartott. A zsűri azonban fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban nem oszt első díjat, ha a honlapok minősége nem éri el a megfelelő színvonalat.
Közönségdíj
A verseny ideje alatt ‘Az Év Honlapja’ hivatalos Facebook oldalán lehet szavazni a benevezett pályázatokra. A legtöbb pontot összegyűjtő weboldal közönségdíjban részesül.
Különdíj
Különdíjjal jutalmazhatja a szakmai zsűri azokat a honlapokat, amelyek az adott kategóriában, holtversenyben végül alulmaradnak.
Minőségi Díj
A Minőségi Díj egy minőségi tanúsítvány, amely nem egyenrangú, illetve egyenértékű az általános kategóriákban kiosztott díjakkal. Ezt a tanúsítványt a zsűri azon honlapoknak ajánlja fel, amelyeket ugyan beneveztek a versenyre, azonban nem győztek kategóriájukban, mindazonáltal a zsűri szempontrendszere szerint az adott honlap minőségi szintje kiemelkedő, illetve érdemes a Minőségi Díj tanúsítványának viselésére.
A szervezők a jelentkezésektől függően összevonhatnak kategóriákat, valamint módosíthatnak a pályázati kiíráson. Amennyiben valamely kategórián belül nem érkezik be jelentkezés, vagy a benyújtott honlapok színvonala ezt indokolttá teszi, a zsűri fenntartja a jogot, hogy az adott kategóriában nem ad ki díjat. A zsűri fenntartja magának a lehetőséget különdíjak, tiszteletdíjak átadására is. A zsűri a benyújtott pályázatok pontozásáról nem szolgáltat információt, a végső döntést többfordulós elbírálás folyamán hozza meg, a részfordulók eredményéről nem ad ki információt.
Az Év Applikációja
Napjainkra a mobil alkalmazások fontos marketing eszközzé nőtték ki magukat, melyek rengeteg olyan előnnyel rendelkeznek, amivel mások nem. Egy ügyesen megvalósított mobil alkalmazással nemcsak a márkaépítés, de egyéb marketing célok is megvalósíthatóak. 2013-tól a Mobil marketing megoldások kategóriát átneveztük, és innentől az applikációk az Év Applikációja díjat nyerhetik el.

A benyújtandó pályázat tartalma:
Online kitöltött Jelentkezési lap + az oldal screenshot-ja

A pályázat beküldésének határideje: 2016. október 31.
A pályázat leadását követően elektronikus díjbekérő érkezik a megadott e-mail címre (kivéve az Ifjúsági kategóriában nevezőknek), melyet kérünk 8 napon belül rendezni. Az összeg beérkezése után a Magyar Marketing Szövetség küldi a számlát. A pályázaton való részvétel feltétele a nevezési díj befizetése.
http://www.azevhonlapja.hu

 

Forrás: pafi.hu