Újabb esély a Felhőtlen Gyermekkorra

Kiemelt cikk

Közel 33 millió forintot gyűjtöttek össze a Tesco vásárlói az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő kampányában. A május 31-éig tartó áruházi gyűjtés során befolyt adományokból a segélyszervezet nehéz sorsú, traumát szenvedett gyerekek gyermekkorát teszi felhőtlenebbé.

A Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő kampány évről-évre a nélkülözésben élő, nehéz sorsú gyermekek helyzetére hívja fel a figyelmet, a kampány során gyűjtött adományokból pedig nekik és családjaiknak nyújt kapaszkodót. A Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként rendszeresen támogatja a szervezet kampányait: karácsony előtt a szeretet.éhség., tavasszal a Felhőtlen Gyermekkor kampányokba kapcsolódik be. Idén, a Felhőtlen Gyermekkor kampányban május 2-ától 31-éig vásárolhatták meg a 250 forintos adománykuponokat a Tesco vásárlói az áruházlánc kasszáinál. Ők összesen 131 803 darab kupont vásároltak, így 32 950 750 millió forinttal járultak hozzá a nélkülöző és bántalmazott gyermekek felzárkóztatásához.

Az Ökumenikus Segélyszervezet 1500 hátrányos helyzetű gyermek felzárkóztatását segíti, több mint 500 gyermeknek biztosít menedéket, és 250-nél is több bántalmazott gyermeknek nyújt segítséget a továbblépéshez. A Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtésből befolyt összegből terápiás foglalkozásokat, korai mozgásfejlesztő programokat tart, tanodát üzemeltet, valamint két nyári tábort is szervez, amelyek segítenek a gyermekeknek hozott problémáik feldolgozásában, és a gyógyulásukhoz szükséges élményekhez juttatják őket.

Ugyan a Tesco áruházakban már lezárult a gyűjtés, a 1353-as számon továbbra is lehet támogatni az Ökumenikus Segélyszervezet programját, és ezzel megannyi gyermek Felhőtlen Gyermekkorát.

 

—–

TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!

A Tesco 206 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel, több mint 20 000 munkatársat foglalkoztat Magyarországon, és ezernél is több helyi beszállító számára nyújt üzleti lehetőséget. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már 100 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszerfelesleget. 2014 szeptemberétől 2017 áprilisáig összesen több mint 2,4 milliárd forint értékben, 5575 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszer-mentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.

 

Forrás: civilhirugynokseg.hu