Ügynökséget keres a TVE

Kiemelt cikk

A Tudatos Vásárlók Egyesülete pro bono megbízásra ügynökséget keres. A TVE olyan civil szolgáltatást szeretne bevezetni, amely segíti a fogyasztókat, hogy a legjobb és fenntarthatóbb alternatívákat válasszák vásárlásaik során – a szervezet küldetésének megfelelően. Nyugat-Európában egy nagy presztízsű, több évtizede sikerrel futó modell, de Magyarországon még nem valósult meg hasonló.

A TVE kisösszegű adományért vagy díjért kínál majd hozzáférést ehhez a szolgáltatáshoz. Abban hisznek, hogy a szolgáltatás úgy lesz fenntartható, ha a haszonélvezői hozzájárulnak a fenntartási költségeihez. A civilszféra fenntarthatósága szempontjából is fontosnak tartják, hogy a civileknek önálló bevételeik legyenek, amelyek segítenek társadalmi küldetésük megvalósításában.

Eddigi tapasztalataik alapján a tervezett szolgáltatás iránt a fogyasztók felhasználói igénye óriási. Ugyanakkor a fizetési hajlandóság nagyon kicsi hasonló szolgáltatásokért. Ezzel a kihívással hasonló szolgáltatásokat kínáló üzleti szereplők is küzdenek – kevés sikerrel. A bevezető kampány kivitelezésére egészen minimális pénzbeli forrásuk van, viszont vannak saját kommunikációs csatornáik, a civil szektorban kiemelkedő eléréseik, és vevők a kreatív ötletekre.

Amit az ügynökségtől várnak:
• Elkötelezett, fókuszált munka kb. 3 hónapig, az év végéig
• Rengeteg ötlet és kreativitás
• Segítség a célcsoportok pontosításában, szegmentálásában
• Segítség a célcsoportoknak szóló értékajánlat megfogalmazásában
• Kommunikációs üzenetek megfogalmazása
• Kommunikációs terv összeállítása. Sok emberhez jutnak el, de szeretnének ezen a körön kívülről is bevonzani tömegeket.
• Vizuális terveket is szeretnének

A jelentkezés módja: a feladattal kapcsolatos szóbeli egyeztetést követően a TVE egy 1-2 oldalas vázlatos koncepció benyújtását kéri. A TVE a szervezet stratégiájával összhangban lévő, legkreatívabb és elkötelezettebb ügynökséggel pro bono szerződést köt.

További információt ezen az emailcímen kérhető:
Jelentkezési határidő: 2016. szeptember 15.

 

Forrás: Kreatív Online