Székelyföldet népszerűsítették

Székelyföld, Bukarest Kiemelt cikk

Székelyföldet népszerűsítették Bukarestben

Székelyföldet turisztikai desztinációként népszerűsítik az őszi bukaresti nemzetközi turisztikai vásáron Hargita és Kovászna megye turisztikai egyesületei. A Hargita Közösségi Fejlesztési Társulás és a Kovászna Megye Turizmusáért Egyesület mellett jelen van Hargitafürdő, Csíkszereda, Székelyudvarhely, Kézdivásárhely, valamint a csíkszeredai Fenyő szálloda képviselete is.

„Hargita megye többnyire a téli programajánlatokat, karácsonyi, szilveszteri programcsomagokat népszerűsíti, illetve óránként lehetőséget biztosítunk egy kéthetes, a Hargita sírégióban használható ingyenes bérlet megnyerésére azok számára, akik regisztrálnak a Székelyföld standon. Ugyanitt húszszázalékos kedvezményt adunk azoknak, akik a vásár ideje alatt érdeklődnek a Hargita sírégióról” – számolt be Mezey Zsolt, a Hargita Közösségi Fejlesztési Társulás ügyvezető igazgatója.

A november 17. és 20. között megszervezett Romexpón a két megyét népszerűsítő turisztikai kiadványok és utazási csomagok mellett az érdeklődők a www.visitinharghita.ro honlap népszerűsítő filmjei által közelebbről is megismerhetik a vidéket.

Jánó Szabolcs, a Kovászna Megye Turizmusáért Egyesület ügyvezető igazgatója az esemény kapcsán elmondta: „A bukaresti országos turisztikai vásáron az ünnepek közeledtével Háromszéket karácsonyi, valamint szilveszteri ajánlatokkal népszerűsítjük. Erre tíz különböző turisztikai csomagot készítettünk, amelyeket szóróanyag segítségével mutatunk be, illetve a www.viziteazacovasna.ro honlapunkon is megtalálhatók. Hogy a standunkat színesebbé tegyük, elhoztuk Kovászna megye hét csodáját is, amelyet virtuális szemüvegeken keresztül, 3D-ben tekinthetnek meg, valamint nyomtatott formában színezhetnek ki a bukaresti látogatók, kedvet kapva arra, hogy a térségünkbe látogassanak. Azt tapasztaltuk, hogy az érdeklődők többsége kedveli az interaktív népszerűsítési eszközöket korosztálytól függetlenül. Erre az alkalomra egy katalógust is készítettünk a csodákról, amely talán a legnagyobb népszerűségnek örvend. Egy másik népszerűsítési eszköz egy korábban elindított projektünk, az Off to Spas, amellyel a nyugat-európai turistaréteget szólítjuk meg, a balneoturizmust reklámozva. Az érdeklődők főként sízési, karácsonyi, szilveszteri, balneoturisztikai, illetve a túrázási lehetőségeket keresik.”

– a Transindex.ro portálról