Segítő kezek a Tesco dolgozóinak

Kiemelt cikk

“Együtt a vásárlóinkért és a kollégáinkért!” A Tesco vállalati kultúrájában már több éves hagyománya van a Helping Hands néven futó programnak. Az év legforgalmasabb időszakaiban – például ünnepekkor – az irodai munkatársaknak lehetősége nyílik egy-egy napra csatlakozni az országban valamelyik áruházi csapathoz. Ilyenkor ugyanis minden segítő kézre szükség van, annak érdekében, hogy a vásárlók kiszolgálása zavartalanul folyhasson és a kollégák leterheltsége is csökkenjen.

A Tesco központi irodájának munkatársai idén december 3. és 23. között vállalhatnak áruházi munkát országszerte. Ilyenkor különleges lehetőség adódik számukra is, hogy egy-egy napra részesei legyenek a karácsonyi áruházi forgatagnak. Ebben a három hétben a legnagyobb segítség az áruházaknak a polcok feltöltése, a termékek kipakolása, igazítása az áruházak különböző osztályain. Decemberben ugyanis a vásárló szám az átlagoshoz képest akár 30 százalékkal is megnövekedhet.

“Az évek óta futó, már hagyománnyá vált programunk hatalmas segítséget jelent az áruházakban és a házhozszállítás területén dolgozó kollégáinknak. A program a vásárlók még jobb kiszolgálása mellett növeli a dolgozói elégedettséget is, és remek lehetőséget teremt arra, hogy irodai munkatársaink jobban megismerjék áruházi kollégáik munkáját. Idén eddig 420 kolléga közel 3000 órát segített az áruházakban. Hogy még inkább ösztönözhessük a jelentkezőinket, a rugalmas foglalkoztatási formáinknak megfelelően akár 4-6 órás műszakokat, részmunkaidős segítséget is elvállalhatnak. A visszajelzések szerint az irodában dolgozok 40%-a részmunkaidős műszakban, a saját munkája mellett ment segítő kezet nyújtani” – emelte ki Szigeti Barbara, a Tesco kiskereskedelmi HR-vezetője.

“Nagyszerű lehetőségnek tartom, hogy az irodai dolgozók is becsatlakozhatnak az áruházi vérkeringésbe. Jó volt látni, hogy a kollégák milyen klasszul helyt állnak ebben a sűrű időszakban is. Bízom benne, hogy a segítségünk egy kicsit könnyebbé tette azt a napot a számukra.” – mondta Paparó Tamás, a Tesco külső kommunikációs menedzsere, aki idén először vett részt a Helping Hands programban.

A Tesco Helping Hands programról készült videója elérhető az alábbi linken:

TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.
Több mint 20 éves hazai működése során a Tesco a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. 205 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Önkiszolgáló kasszái, okostelefonos applikációi, Click & Collect és Scan & Shop szolgáltatásai megkönnyítik a mindennapi vásárlásokat.

A 2015-ben létrejött Tesco Európa segítségével az áruházlánc még erősebb és hatékonyabb lett, miközben a működése az új üzleti egységnek köszönhetően leegyszerűsödött. A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatásával, kényelmi formátumú üzleteivel és hipermarketjeivel napról-napra közelebb viszi vásárlóihoz az elérhető árú és jó minőségű termékeket.

Munkaadóként rugalmas feltételekkel, belső képzésekkel teremt támogató környezetet és ideális lehetőségeket jelenlegi és jövőbeni munkavállalói számára. A Tesco mindemellett aktívan támogatja a helyi közösségeket, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet és az egészséges táplálkozás népszerűsítését.

További információ:
www.tesco.hu
www.tescomagyarorszag.hu

 

Forrás: ots.mti.hu