Részmunkaidős HR asszisztens

Budapest, Árpád híd környéke Egyéb

Új munkatársat keresünk részmunkaidős HR asszisztens pozícióra

Az Új Nemzedék Központ Nonprofit Kft. új kollégát keres részmunkaidős (napi 4 órás) HR asszisztens pozícióra.

Főbb feladatok, munkák:

létszámtervezés, toborzás, kiválasztás részfeladatai (pl. álláshirdetések megfogalmazása, kapcsolatfelvétel a jelöltekkel, visszaigazolások kiküldése);
a beléptetés, kiléptetés, belső mozgások HR lekövetése (pl. adatbázisok frissítése, első és utolsó munkanapok megszervezése, belépő tájékoztatások megtartása stb.);
munkaügyi dokumentációk (szerződések, munkaköri leírások, igazolások stb.) szerkesztése, nyomtatása, aláíratása, szkennelése, lefűzése;
jelenléti ívek, szabadságkiírások kezelése, feldolgozása;
belső Excel táblák, kontaktlisták naprakészen tartása;
üzemorvosi beutalók és alkalmassági vélemények feldolgozása;
a bérszámfejtés előkészítésének részfeladatai (adatok begyűjtése, összesítő táblázatok kitöltése stb.);
képzések, rendezvények, csapatépítő események szervezése;
a munkavállalók HR vonatkozású kérdéseinek meghallgatása, a megoldások megkeresése;

Az álláshoz tartozó elvárások:

folyamatban lévő, vagy lezárt felsőfokú tanulmányok (elsősorban menedzsment, gazdasági, társadalomtudományi, pedagógiai területen);
0-3 év munkatapasztalat HR és/vagy adminisztratív területen (pályakezdők, pályát újrakezdők, más pályát elhagyók jelentkezését is várjuk!);
hosszútávú érdeklődés a HR területe iránt;
jó fogalmazási képesség szóban és írásban;
adminisztratív fegyelem és igényesség;
magas szintű Microsoft Office ismeret (Excel, Word stb.)
precíz, önálló, gyors munkavégzés, szoros határidők betartása, megoldásorientáltság;
fejlett szociális képességek (empatikus, kedves, nyitott, hiteles személyiség, akit a munkavállalók a bizalmukba tudnak fogadni);

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

EU és hazai támogatások területén szerzett tapasztalat;
több telephelyen/fióktelepen működő vállalat adminisztratív feladataiban szerzett tapasztalat;
HR / társadalombiztosítási / bérügyintézői szakképesítés (bármilyen képzési szinten);
vonatkozó jogszabályok teljes körű, naprakész ismerete, alkalmazása;
kötődés/elkötelezettség az ifjúságügyi/tehetséggondozási/önkéntes szférához;
B kategóriás jogosítvány;

Amit mi kínálunk:

versenyképes jövedelem
dinamikus csapat
kellemes munkahelyi légkör
szakmai fejlődés lehetősége
modern, színvonalas munkakörnyezet
tanulási és fejlődési lehetőség HR és EU-s projektmenedzselési területeken

Jogviszony típusa: határozatlan idejű, részmunkaidős (napi 4 órás) munkaviszony

Munkavégzés helye: Budapest, Árpád híd környéke
Munkába állás kezdete: azonnal
Jelentkezési határidő: 2016.10.21. (péntek) 12:00

Fizetési igénnyel ellátott, magyar nyelvű, fényképes önéletrajzod Herczog Krisztián HR vezetőnek címezve a e-mail címre várjuk “HR asszisztens” megjelöléssel. Kérjük, hogy az e-mailben pár szóval foglald össze, hogy miért szeretnéd ezt a pozíciót betölteni.