Online toborzási iroda

MOM Kulturális Központ 1124 Budapest, Csörsz utca 18 Ismeretterjesztő
A toborzáshoz használt online megoldások között egyetlen év alatt is rengeteg újítás látott napvilágot. Sokat finomodtak a keresési lehetőségek és egyre kevésbé bizonyul hatékonynak, ha a bejáratott csatornáinkat a korábbi rutinok alapján működtetjük.
Kihívást jelent, hogy ezekhez az újfajta lehetőségekhez alkalmazkodtak a munkavállalók is. Egyre nehezebb felkelteni a figyelmüket, kimozdítani a passzivitásból és elkötelezni a megfelelő jelölteket.
Az Y generáció képviselői egyre gyakrabban kerültnek vezetői pozícióba, ami kihat a szervezetek működésére, a csapatok dinamikájára. Mindeközben pedig piacra lép a Z generáció is, akik a korábbiaktól teljesen eltérő hozzáállást képviselnek a munkaerő piacon.
Nézőpontváltásra van tehát szükség a napi szinten alkalmazott online platformok és a keresési szokásaink terén is. Kreatív szemlélet és technológiai jártasság nélkül hamar veszélybe kerülhet hatékonyságunk.
Konferenciánkon igyekszünk a bevált eszközökben és csatornákban rejlő mélyebb lehetőségeket körüljárni és első kézből bemutatni a legújabb technológiákat, amik Nyugat-Európában már a szakma újraértelmezésére motiválják a HR szakembereket.
Kapcsolódó cikkek
Pszichometria helyett mobiljátékok – gamification a toborzásban…bővebben

“Jó jelöltet felkutatni olyan,mintha kincskeresőset játszanánk”…bővebben

2016.08.27-ig 20%-os NYÁRI kedvezmény!
Keynote Speakers
Irina Shamaeva, braingain (USA)
Robert Newry, Arctic Shores (GB)
Program
08:30 – 10:00 Érkezés, regisztráció


09:00 – 09:45SZAKMAI WORKSHOPOK


09:45 – 10:00 Szünet, érkezés
10:00 – 10:05 Köszöntő
Blaski Judit, HVG HR Center
10:05 – 10:10 Megnyitó
Krizsó Szilvia a rendezvény háziasszonya
10:10 – 10:30 Vezetőnek lenni egy exponenciális világban
Veres Rita, Aon Hewitt
10:30 – 10:50 A munka jövője – Csak a szoftveresek maradnak talpon?
dr. Juhos Andrea, Lee Hecht Harrison Magyarország
10:50 – 11:10 HR startups
Balogh Péter, angyalbefektető, tech vállalkozó
11:10 – 11:30 Hogyan keressünk jól? – Az online jelöltkeresés trükkös szabályai (angol nyelven)
Irina Shamaewa, Brain Gain Recruiting

11:30 – 13:00 SZÜNET
     12:15 – 13:00SZAKMAI WORKSHOPOK

13:00 – 13:15 RPO
Bogdán Szilvia, AVIS Group BSC Kft.
13:15 – 13:30 Kreativitás az álláspiacon – Mitől lesz jó egy álláshirdetés?
Antalicz-Márton Réka, HVG HR Center
13:30 – 13:45 Hatékony Employer Branding
Zvezdovics Anita, TATA Consultancy Services
13:45 – 14:15 Gamification újragondolva – Újabb trükk, vagy forradalmi megoldás? (angol nyelven)
Robert Newry, Arctic Shores

14:15 – 15:45 SZÜNET
     15:00 – 15:45SZAKMAI WORKSHOPOK

15:45 – 16:15 Hogyan kötelezzük el a projekt-fókuszú Z generációs munkavállalókat?- kerekasztal
Börcsök Gyöngyi, klinikai szakpszichológus / Demény Soma, GE /
Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem / Pistyur Veronika, Bridge Budapest
16:15 – 16:30 A siker kulcsa a hiring managerek kezében van! – Taktikai munkaerő-tervezés 5 lépésben
Toldi Gábor, Social Talent
16:30-16:45 Diversity sourcing – A nyitott szervezetek előnyei
Radnai-Tóth Judit, Talentbrand
16:45 – 17:00 HR feladatok támogatása a munkahelyek és a (potenciális) munkavállalók profilozásával
Márton Miklós, ViVetech
Tartalom
Vezetőnek lenni egy exponenciális világban
Veres Rita, Aon Hewitt
Vannak, akik szerint a jövőben vezetőnek lenni a világ legnehezebb és legellentmondásosabb feladata lesz. De mikor volt könnyű és egyszerű embereket vezetni? A jövő kihívása abban rejlik, hogy egy exponenciálisan fejlődő világban kell jövőképet, útmutatást, biztonságot teremteni az embereknek. A jövő vezetőinek le kell bontaniuk a határokat, új vezetési és gondolkodási módszereket kell alkalmazniuk, miközben megjósolják a megjósolhatatlant, és folyamatos innovációra sarkallják szervezetüket.  Lehetetlen lenne ez a küldetés? Inkább a legfantasztikusabb, amivel egy vezető találkozhat!
A munka jövője – Csak a szoftveresek maradnak talpon?
dr. Juhos Andrea, Lee Hecht Harrison Magyarország
A munka világa rekordgyorsasággal változik. Nyakunkon a rengeteg technológiai innováció: jönnek az önvezető autók, a mobilapplikációk, a robotpincérek és a teljesen automatizált, szinte ember nélkül működő gyárak. Hogyan hat mindez a munka világára? Kinek lesz munkája 15-20 év múlva? Milyen pályát érdemes választania a mai bölcsődéseknek? És mi, már dolgozó felnőttek hogyan tudjuk megőrizni az alkalmazhatóságunkat hosszú távon? Mit fogunk csinálni a rengeteg szabadidőnkben? És mi lép a jövőben a munka biztonságának helyébe? Előadásomban arra biztatok mindenkit, hogy járjon nyitott szemmel és füllel a világban és készüljön tudatosan fel az elkerülhetetlen változásokra, mert úgy hiszem,: „Amit nem tudsz megváltoztatni, annak állj az élére”.
Hogyan keressünk jól – Az online jelöltkeresés trükkös szabályai
Irina Shamaeva, Brain Gain Recuting (angol nyelven)
Az online platformokon, mint a Google, a Linkedin, az Indeed.com vagy a különböző gyűjtőoldalakon a jelöltkeresés elraktározott szakmai információkon és számítógépes algoritmusokon alapul. S bár ezek a rendszerek mind támogatják a Boolean (logikai) keresést, rengeteg apró különbség van közöttük. Éppen ezért fontos, hogy a megfelelő nyelven kommunikáljunk minden egyes rendszerrel, hogy mihamarabb eljussunk a megfelelő jelölthöz. Előadásában Irina felvázolja a legfőbb online keresőrendszerek sajátosságait, összeveti a logikai és a szemantikai keresési funkciókat, bemutatja a Google RankBrain algoritmusát, elmagyarázza, hogyan kezeljük a „perszonalizált” eredményeket és mutat néhány bennfentes X-Ray keresési technikát, amik mind hatékonyabbá teszik kereséseinket.
Gamification újragondolva – Újabb trükk vagy forradalmi megoldás?
Robert Newry, Arctic Shores (angol nyelven)
Most még nem látni tisztán, hogy a videojátékokéhoz hasonló technikák alkalmazásán alapuló gamification csak múló hóbort lesz vagy valóban forradalmi újítást hoz a toborzás világába. Elgondolkodtató előadásunkban sorra vesszük a játékos pszichometriai előszűrések gyakorlati tapasztalatait, amik a Deloitte, a McKinsey és a Vodafone toborzási szokásait is átalakították.
Új piacra lépők – Z generációs munkavállalók – kerekasztal
moderátor: Krizsó Szilvia
Börcsök Gyöngyi, klinikai szakpszichológus / Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem / Demény Soma, GE / Pistyur Veronika, Bridge Budapest
Kerekasztal beszélgetésünkön a munkaadói, a pszichológiai, a civilszervezeti és a kutatói oldalt kérdezzük: milyen pszichológiai karakterekkel rendelkeznek a Z-generációsok, mire készüljenek a munkaadók, ha a Z-genesek belépnek a munkaerőpiacra, hogyan látják saját helyzetüket a Z-genesek és mit mondanak róluk a számok, kutatások?
A siker kulcsa a hiring mangerek kezében van! Taktikai munkaerő-tervezés 5 lépésben
Toldi Gábor, Social Talent
A toborzási-kiválasztási sebesség mindent eldönt. A recruiterek sikere a hiring managereken múlik, ők a belső megrendelőink, náluk van az információ a munkaerőigényekről, ők fogalmazzák meg a profilokkal szembeni elvárásokat, ők minősítik szakmailag a jelölteket. Jelentős részben rajtuk múlik az új belépők beválása. Előadásunkban sorra vesszük, melyek azok a kritikus témák ahol a reruiterek felelőssége a hiring managerek képzése, fejlesztése. Megvizsgáljuk, milyen folyamatra van szükség a toborzás során, hogy recruiterként megfelelhessünk a jelöltek és a vállalat igényeinek egyaránt illetve, hogy miként alakítható ki a taktikai munkaerő-tervezés folyamata 5 lépésben, aminek eredményeként drasztikusan csökkenthető a toborzási idő.
Diversity sourcing – a nyitott szervezetek előnyei
Radnai-Tóth Judit, Talentbrand
A nyitott, befogadó szervezeti kultúra a fenntartható növekedés egyik kulcsa. A sokszínű munkakörnyezet pozitív hatással van a hatékonyságra, a csapatmunkára, a dolgozói motivációra és a munkáltatói márkára egyaránt. Hogyan támogathatja a nyitott szervezeti kultúrát a toborzási folyamat? Mit tehet a sourcer és a recruiter, azért, hogy minél sokszínűbb talent bázist érjen el?
További tartalmak feltöltés alatt!

Előadók
Antalicz-Márton Réka, HVG HR Center, Key account manager
Réka, közel tíz éve dolgozik HR szolgáltatói területen, hét éve pedig a HVG HR Center csapatát erősíti. Key account managerként a kiemelt ügyfelekért felel, így nap, mint nap szembesül a HR szakma kihívásaival, a cégek toborzási és kiválasztási nehézségeivel. Hisz az újdonság erejében, az egyediségben és az alternatív toborzási megoldásokban.
Balogh Péter – tech vállalkozó és angyal befektető
Nevéhez fűződik többek között a nemzetközi piacot is meghódító NNG, melynek társalapítója és vezetője volt. Itt vezérigazgatóként egy 850 fős csapatot épített fel és az ő motiválásukat tartotta legfőbb feladatának. Azóta angyal befektetőként több formációban is magyar tech startupoknak segít, többek között számos HR tech cégnek is.
Börcsök Gyöngyi, klinikai szakpszichológus
Gyöngyi a “Kávészünet pszichológussal” brand és YouTube csatorna megálmodójaként, aktívan kutatja az online tér pszichológiai aspektusait immár második éve. Hetedik éve foglalkozik klinikai szakpszichológiával, egyéni-, család- és pár terápiával. Elsődleges célja, hogy jobbító erőt képviseljen, így arra törekszik, hogy online és offline térben is minél több pszichológiai ismeretet adjon át.
Guld Ádám, Pécsi Tudományegyetem, egyetemi adjunktus
Guld Ádám médiakutató, kommunikációs szakember. A PTE-BTK, Társadalom- és Médiatudományi Intézet, Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék adjunktusa. Angol és kommunikáció szakon végzett a Pécsi Tudományegyetemen, doktori fokozatát ugyanitt szerezte az Irodalomtudományi Doktori Iskola, Kultúratudományi Doktori Program keretében. Szakmai konferenciák rendszeres előadója; eddigi kutatási eredményei két saját szerkesztésű kötetben és számos folyóiratban jelentek meg. Szakértőként többször szerepelt hazai médiumokban (RTL Klub, M1, MR1-Kossuth Rádió). Főbb kutatási területei: társadalomtudomány, médiatudomány, médiakultúra, ifjúsági kultúrák és sztárkutatások. A Z-generáció kommunikációs- és médiahasználati szokásaival 2012-óta foglalkozik, a témában megjelent írásai többek között a Marketing és Menedzsment, a Korunk és a ME.doc című folyóiratokban olvashatóak.
dr. Juhos Andrea, Lee Hecht Harrison Magyarország; Ügyvezető Partner
Juhos Andrea az LHH (www.lhh.com) magyarországi vezetőjeként több mint 15 éve foglalkozik karrier tanácsadással. Ügyfelei közé tartoznak a hazai multinacionális és magyar vállalatok vezetői csakúgy, mint azok fiatal tehetségei. Kifejezetten érdeklik a munka és a munkahelyek jövőjével kapcsolatos témák, trendek és az, hogyan tudnak minderre felkészülni a munkavállalók. Foglalkoztatja az is, milyen új gyakorlatokat alkalmaznak a cégek HR szervezetei a vállalati és a külső környezeti változásokhoz való alkalmazkodás érdekében. Szakmai munkája mellett az Amerikai Kereskedelmi Kamara Igazgatósági tagja, és a Tehetség munkacsoport vezetője, illetve a megváltozott munkaképességűek munkaerőpiaci integrációját támogató Salva Vita Alapítvány kuratóriumi tagja is közel 10 éve.
Robert Newry, Arctic Shores, ügyvezető igazgató
Robert, miután első vállalkozását 2013-ban eladta a Xeroxnak, megalapította az Arctic Shores-t, egy díjnyertes, izgalmas start-up vállalkozást, ami játék-alapú pszichometrikus értékelések megalkotásán dolgozik. Rendszeresen ad elő HR rendezvényeken, fellépett már New Yorktól Szingapúrig szinte az egész világban.
Pistyur Veronika, Bridge Budapest, ügyvezető
A LogMeIn, a Prezi és a Ustream által alapított non-profit szervezet, a Bridge Budapest ügyvezetője korábban a Kitchen Budapestben, a Design Terminál TechLab startup programjában, jelenleg pedig a Telenor Accelerate és a Magyar Templeton Programban mentorál startupokat. Vezetett saját produkciós irodát, tévéműsort és kommunikációs ügynökséget. Attitűdlobbistaként a Bridge Budapestben célja, hogy Magyarországon egyre többen megtapasztalják, képesek a saját sorsukat felelősen alakítani, lehet értelmes munkával boldogulni, Magyarországról indulva is lehet világsikert építeni. Csapatával azon dolgozik, hogy kialakulhasson egy tudatosabb vállalkozói és munkavállalói réteg és Magyarország egy olyan hely legyen, ahol az önbizalom alapja a tudás és a teljesítmény.
Radnai-Tóth Judit a Talentbrand employer branding, alapító
A munkáltatói márkaépítés és kommunikációs tanácsadás mellett feltörekvő nemzetközi startupok toborzási folyamatainak optimalizálásán dolgozik. Több éves startup-, és média háttere segíti jól működő folyamatok kialakításában, az employer brand építésben és a hatékony kommunikációban.
Irina Shamaeva, Brain Gain Recruiting, társalapító, vezető toborzó
Irina nemcsak a Brain Gain toborzó iroda kiemelt szakembere, de a nevéhez fűződik a Sourcing Certification Program elindítása is. Emellett professzionális keresési stratégiák és gyakorlati toborzási technikák elkötelezett oktatójaként online és személyes platformokon osztja meg a HR szakemberekkel. Felfedezései, tippjei és stratégiái a Boolean Strings blogján követhetők, de rendszeresen ad elő nemzetközi konferenciákon, tréningeken is, webináriumai pedig már több tízezer szakembert értek el. Emellett társszerzője a „300 Best Boolean strings” című e-könyvnek, tweetjei pedig a @braingain címen követhetők.
Toldi Gábor, Social Talent, partner
Karrierje során mindig a szolgáltató területen dolgozott, 16 év alatt állandóan kereste a kihívásokat. HR tanácsadóként az Aon Hewitt-nál, a Legjobb munkahely felmérés országos elismertségén dolgozott. Párhuzamosan ez időszak alatt megszervezte a Personal Hungary HR szakkiállítást a Spring Messe magyarországi képviseleteként. Ezt követően a Trenkwalder Kft. kötelékében dolgozott központi régióigazgatóként, ahol 5 profitcenterért és több mint 2000 kölcsönzött munkavállaló foglalkoztatásáért felelt. Később a HVG HR Center igazgatói pozícióját töltötte be 6 éven keresztül. Ez időszak alatt piacvezetővé vált a HVG állásbörze, létrejöttek a Női karriernap és az Online toborzási konferencia rendezvények, szakmai szerkesztője volt a HR plusz kiadványnak. Jelenleg HR kommunikációs tanácsadóként és a Social Talent, Black Belt recruiter-eket képző cég magyarországi partnereként tevékenykedik.
Veres Rita, Aon Hewitt, cégvezető, európai üzletágvezető
Rita a világ első számú humánerőforrás és outsourcing tanácsadó vállalatának cégvezetője, európai üzletágvezetője és a SingularityU budapesti nagykövete. 15 éve gyakornokként csatlakozott az Aon Hewitt-hoz, és példaértékű karrierúttal mára az egyik legsikeresebb vezetője lett. 2012-ben, egy jelentős átalakítást követően vette át a cég vezetését, és már abban az évben az előző hat év legsikeresebb időszakát zárták. A magyar csapat elkötelezettsége és az innovációban való hitük legendás. Rita vezetőként hisz abban, hogy amit csinálunk, annak a jövőről kell szólnia. Veres Rita tavaly elnyerte azt a Női Menedzser Díjat, amelyet 2014-ben hagyományteremtő céllal alapított a PWA. A díj célja, hogy a nők gazdasági szerepvállalását jó példák kiemelésével ösztönözzék és segítsék a nőket vezetői ambícióik elérésében.

 

Forrás: konferencia.hvg.hu